Non mollare mai

Rajongj Róma első számú csapatáért!
Mauri partizán a Népsporton

Twitteljünk
Iratkozz fel
Írj nekünk!
Zaklass minket kritikával, küldj személyre szabott hozsannát, lepj meg minket vendégcikkel, kérj bármit vagy csak dobj egy mondatot: sslazionepsport@postafiok.hu
Ezért vagyunk lazialék
Hírfolyam
Tabella
Menetrend
Friss kommentek
Archívum
Kategóriák
Linkek


Lesz BL? Legyen BL? Kell BL?
Írta: marciab 2012. febr. 20. 15:15

A palermoi mészárlással nem fogunk foglalkozni. Megesik az ilyen. Fájó vereség, de nekem azt tanították emelt fővel, előre. Jelenleg holtversenyben az Udinese-vel a harmadik helyen állunk, így nem lehet a szőnyeg alá söpörni a témát: Van esély a Bajnokok Ligájára. Vagy nincs? Folytatás után kiderül!

A Lazio erőn felül teljesít. Megéltük az európai kupatavaszt, ilyen nagyon rég volt már. Ellentétben a Roma-val és a Palermo-val kiknek Slovan szintű csapatok is erősek voltak...Komolyan nem is értem minek indul a bajnokságban a Roma és a Palermo? A dobogóra fikarcnyi esélyük sincs, az EL büdös nekik, akkor mi a céljuk? Várjuk a Roma és Palermo szurkolók véleményét a témával kapcsolatban!

 

Na de térjünk vissza a fontosabb dolgokhoz. Van-e reális esély a harmadik hely eléréséhez? Lássuk az ellenfeleinket és a következő 5 fordulót!

A Milan és a Juventus utolérhetetlen, ők egymás között elrendezik a bajnok címért folyó harcot. Reméljük hamarosan mi is beleszólhatunk ebbe.

Az Udinese remeklését egyszerűen nem értem, és tavaly sem értettem. A keretük erőssége alapján nagyjából a 8. helyre lennének jók, de még is könnyedén vannak a dobogón. Viszont könnyen megtorpanhatnak. Di Natale néhány hétre, Isla egész szezonra kidőlt. Két alapemberük, sőt két legjobb játékosukról van szó. A következő öt mérkőzésük:

Bologna-Udinese, Udinese-Atalanta, Novara-Udinese, Udinese-Napoli, Palermo-Udinese. Di Natale ezeken a meccseken jó eséllyel nem fog játszani. Idegenben nem teljesítenek jól, most háromszor is el kell hagyniuk a Friullit. Ráadásul két hazai meccsük közül az egyik egy rangadó, ami nekünk csak jó lehet. Tippem: D, Gy, D, D, V. Nehéz szériájuk lesz, ha lenne Di Natale és Isla könnyen nyerhetnék az összes meccset, nélkülük nem fogják. Viszont azt szívből remélem, hogy ők továbbjutnak az EL-ben. Egyrészt gyűjtik az olaszoknak az UEFA pontokat, másrészt több meccsük lesz, a két frontos küzdelem pedig megterhelő lehet.

Mögöttünk négy pontra van az Európa Liga hős Roma. Rendkívül hullámzó a teljesítményük, de tartani kell tőlük. Rengetek pénzt öltek nyáron a klubba, jó játékosokat igazoltak ha összeáll a szerkezet néhány hétre képesek bárki megverni, majd jön egy műszaki hiba és két hét leállás. Ha lenne egy edzőjük bizony, félelmetes ellenfél lehetne. A következő öt meccsük:

Atalanta-Roma, Roma-Lazio, Palermo-Roma, Roma-Genoa, Milan-Roma. Nehéz sorozat áll előttük, egyik sem fix meccs. Talán ebben az öt hétben fognak végleg megremegni és leszakadni tőlünk, amennyiben nem nyerik meg a derbyt. Tippem: D, D, V, Gy, V.

A Napoli nagyon elszúrta a telet. Mostanság kezdenek magukra találni ám azt kell, hogy mondjam: Jókor jön a BL. A következő 2-3 hetük most arról fog szólni, sok sikert kívánunk nekik, reméljük továbbjutnak. A következő öt bajnokijuk:

Napoli-Inter, Parma-Napoli, Napoli-Cagliari, Udinese-Napoli, Napoli-Catania. Nem könnyű meccsek, köztük még Bajnokok Ligája a Chelsea ellen illetve olasz kupa elődöntő. Ennek tudatában gyakorlatilag ez az öt meccs nyolc lesz. Tippem: Gy, D, Gy, D, D.

 

 

 

Végül a borzalmas sorozatban lévő Inter. Az elmúlt öt meccsükön 1 pontot szereztek, kikaptak a Lecce, Novara, Bologna triótól, nem túl derülátó Milánó szebbik fele mostanság. A következő öt meccsük sem lesz egyszerű, kérdés, hogy magukra találnak-e ismét. Persze rájuk is vár a BL, plusz meccsteher, ami csak nekünk lehet jó.

Napoli-Inter, Inter-Catania, Chievo-Inter, Inter-Atalanta, Juventus-Inter. Papíron három simán hozható meccs és két rangadó. De papíron az Inter most a Milan és a Juventus nyakán lógna, vagy épp előttük lenne. Tippem: V, Gy, D, Gy, V.

 

Végül jöjjünk mi. Az előttünk álló sorozat nagyjából baráti. A csütörtöki EL meccs nem jelent már plusz terhet, maximum az utazás lesz fárasztó, a srácok nem fogják komolyan venni, a továbbjutás eldőlt, idén ennyire futotta. A kötelezőt teljesítettük az Atlético ellen pedig nem szégyen a kiesés. A következő bő egy hónapban a bajnokságban csak egyszer kell elutaznunk az Olimpicoból, a derbyn kívül pedig hozható meccsek várnak ránk. Íme: Lazio-Fiorentina, Roma-Lazio, Lazio-Bologa, Catania-Lazio, Lazio-Cagliari. Tippem: Gy, D, Gy, V, Gy.

Jól látszik, hogy áprilisra minden adott arra (sorsolás), hogy mi álljunk a harmadik helyen. Ha a tippek hellyel-közzel bejönnek, így festhet a tabella a célegyenes előtt:

Lazio 52, Udinese 48, Napoli 46, Roma 43, Inter 43.

Ha ők megtudták csinálni, a mostaniaknak is meg kell!

Persze nekünk utána jönnek a nehezebb, a többieknek pedig a könnyebb meccsek. Kérdés, hogy kell-e nekünk a BL? A válasz egyértelmű igen. 
Ha a selejtező mondjuk megkapjuk a Chelsea-t és kiesünk, nagy dolog, marad az EL. Ha viszont bejutunk a csoportkörbe az anyagilag hatalmas lökést adhat a csapaton, abban biztos vagyok, hogy Lotito nem követi el ugyanazt a hibáját, mint 2007-ben. Akkor nem erősítette meg a keretet megfelelően, most megtenné. Lényegesen könnyebb lenne néhány jó játékost ide csalogatni ha meglenne a harmadik hely. Arra senki se számítson, hogy a következő évünk nem menne rá félig-meddig a Bajnokok Ligájára. Ám azt gondolom, a legfontosabb a következő években, hogy a csapat szép lassan meghatározó tagja legyen Európának. Az, hogy egyszer-egyszer bejutunk az EL-be vagy mondjuk 5-6 évenként a BL-be kevés. Idén is a minimum cél az első öt hely valamelyike, a legfontosabb az, hogy szerepelhessünk a nemzetközi porondon, rutint szerezhessünk a kétfrontos harcból.

A szurkolóknak kell a hétközi meccs!

Nekem az elég ha mondjuk a következő 5 szezonban 4-szer indulunk az Európa Ligában és egyszer a Bajnokok Ligájába és mondjuk háromszor megéljük a kupa tavaszt. Jó hírét a klubnak igazán csak a nemzetközi szereplés viszi messzire, ezért azt gondolom kell a BL de ugyanúgy kell az EL is. Ne tegyük magasra a lécet, de túl alacsonyra se. Legyen minimum cél az első ötbe kerülés, de ha már ott vagyunk tegyük meg a bravúrt és érjünk fel a dobogóra!

Címkék: BL, inter, Lazio, napoli, Roma, Udinese
Kommentek: 64 komment

Eddig 64 komment érkezett

  • Equinox Válasz erre 2012. 02. 20. 15:27  [1]
     
     

    Nézd át, vannak még gépelési hibák:
    "Egyrészt gyűjtik az olaszoknak az UEFA pontokat, másrészt több meccsük lesz, a két frontos küzdelem pedig meg", máshol is láttam vesszőket, ezt-azt ("A kötelezőt teljesítettük vessző az Atletico... ") Atlético nem é betű? Következetesen e-vel írtad mindenhol (ahogy Adriánt meg még vkit szintén), de spanyolul é-vel a helyes (azt hiszem).

    Amúgy nagyjából igazad van, de nem elég széles a keret a sérülések elbírására, itt még lehet baj. Szerintem nem lesz meg a dobogó, de ne legyen igazam. Abban is furcsa vagyok, h részemről Milan sokkal inkább mint Inter, de na.

  • marciab - http://sslazio.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 20. 15:35  [2]
     
     

    Köszi, hogy szóltál a meg...után valamiért az előbb kitöröltem amit oda szántam...:)
    Már csak négy sérültünk van, Cana, Brocchi, Rocchi, Biava, jó eséllyel 1-2-3 héten belül felépülhetnek a célegyenesre teljes kerettel érkezünk. Azért ha a tegyük fel legerősebb kezdőnk ez:
    Marchetti- Konko, Biava, Dias, Radu- Ledesma, Brocchi- Mauri, Hernanes, Klose
    és a padon ők ülhetnek: Bizzarri, Diakité, Gonzalez, Matuzalem, Cana, Rocchi, Kozak/Alfaro, akkor az már nem rossz. Tartom, hogy ha annyi sérültünk lett volna egész évben, mint mondjuk a Romanak vagy az Udinesenek, most nagyjából 48 pontunk lenne.

  • Equinox Válasz erre 2012. 02. 20. 15:41  [3]
     
     

    Na az épp lehet. Optimális felállású védelem azt hiszem a meccsek túlnyomó többségében nem is játszott. Viszont nyert meccseken sem éreztem azt az átütő erőt na most odab*sztunk (a 2 sima 3-0-ra gondolok most pl). Szóval nem BL-re érett keret, ez a mostani. Érkező emberekkel talánigen. Az Udinese vhogy megoldja majd Di Natale és Isla hiányát is. Kibírták Sánchez eladását is, ők most kicsit olyanok mint a spanyoloknál a Valencia. Eladják a legjobbakat, de Guidolinnak van mentőöve. Szerintem most is lesz.

  • marciab - http://sslazio.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 20. 15:46  [4]
     
     

    Szerintem az Udinese egy picit bukdácsolni fog a következő pár körben, és számunkra minden ellenfél által elhullajtott pont aranyat és, akárcsak minden szerzett pont. Innentől kezdve minden győzelemnek és minden rivális bukásnak, mint egy falat kenyérnek úgy kell örüljünk. Fontos még az egymás elleni eredmény is az eddig így fest:
    Lazio-Udinese 2-2, Lazio-Roma 2-1, Napoli-Lazio 0-0, Inter-Lazio 2-1. A következő nagy feladat elsősorban nem kikapni a Romától. Fura, de arra a meccsre úgy kellene kimennie a fiúknak, hogy nem kikapni. Ha már nem kapunk ki, akkor 50% eséllyel győzünk. Ha pedig győzünk, azzal három pontot ismét rájuk verünk.

  • Equinox Válasz erre 2012. 02. 20. 15:52  [5]
     
     

    Ja, az kulcsfontosságú lesz. Lengyel-németünk majd a 93. percben megint eldönti nekünk :D

  • marciab - http://sslazio.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 20. 15:52  [6]
     
     

    Ne feledjük azt se, hogy ez a hihetetlen sérülés hullám kezd elmúlni. Brocchi, Biava és Cana a derbyre felépülhet, rá 1-2 héttel pedig Capitano is visszatér. Télen könnyebb megsérülni a hidegben, a rossz pályákon. Bízok benne, hogy ahogy jön a tavasz, úgy lesz egyre kevesebb sérülés is.

  • marciab - http://sslazio.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 20. 15:55  [7]
     
     

    @Equinox: Nekem mindegy, hogy ki csak kék mezben legyen..:) Bár legszebb lenne mondjuk Totti öngóljával nyerni a 93. percben...;)

  • Equinox Válasz erre 2012. 02. 20. 16:03  [8]
     
     

    @marciab: úgy legyen! :D

  • lazioforever Válasz erre 2012. 02. 20. 17:07  [9]
     
     

    @marciab: Ámen. :D

    Remélem, hogy a ti verziótok, miszerint Lotito erősít 3. hely esetén, igaz lesz. Én nem nagyon hiszek ebben, de hátha...A 3. hely 3 elérését én mindenképp a nagy bravúr kategóriába helyezném, nem kis dolog lenne ez.
    Szépen lassan felépül talán mindenki, és nem kell Stanke-t, Zauri-t a kezdőben nézni. A fontos, hogy a bajnokság hajrájára a srácok feltüzeljék magukat, és a riválisok ellen nyerni kell a meccseket.

    Ja, és még valami: a cikkben a Roma elleni Döntetlen tipped ugye csak vicc? :D
    NYERNI KELL A DERBY-T!!!

  • Curvasud93 Válasz erre 2012. 02. 20. 17:19  [10]
     
     

    Ez most a "kikaptunk 5-1-re, ezért fikázzunk le minden más csapatot" játék? :)

  • marciab - http://sslazio.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 20. 17:59  [11]
     
     

    @Curvasud93: Nem, szimpla esélylatolgatás.

  • Curvasud93 Válasz erre 2012. 02. 20. 18:04  [12]
     
     

    Végül is a blogírás szubjektív műfaj.

  • marciab - http://sslazio.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 20. 18:13  [13]
     
     

    @Curvasud93: Egy kis zrika szerintem belefér a Roma szurkolók felé plána a derby előtt...;)

  • EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 20. 18:47  [14]
     
     

    @Curvasud93: Ahhoz képest, ami jó ideig tendenciózusan ment a Roma blogon, mi kimértek és tartózkodóak vagyunk, szemben a hazai romanisták ott megnyilvánuló nevetséges műrómai attitűdjével, tisztelet a kivételnek.
    Aztán lehet, hogy azóta is ilyen a stílus, de mióta a normális párbeszédkísérletem sokadszorra is kudarcot mondott, nem járok arra. Ilyen szempontból egészen biztosan példát mutat a mi blogunk.

  • Curvasud93 Válasz erre 2012. 02. 20. 19:17  [15]
     
     

    @marciab: @EstiKornél: Persze, nem is a modorotokkal van bajom, csak például a hónapok óta emlegetett Slovan meccsel, ahol először játszott együtt kb 6 játékos a 11-ból. (Ennyi erővel mi meg jöhetnénk azzal a bizonyos 5-1-gyel a derby előtt...) A másik pedig, hogy nincs edzője a Romának. Nem tudom Luis Enrique mivel kevesebb a többi fiatal úttörő edzőnél.

  • nemvoktrendi Válasz erre 2012. 02. 20. 20:06  [16]
     
     

    @marciab: Minek indul a Roma a bajnokságban? Mert már megszoktuk. Mi általában ott szoktunk lenni az olasz első osztályban. Szerintem törődj bele, nem megyünk innen sehova.:)

    Nagyon tetszik a poszt témája, viszont nem tudtam nem észrevenni, hogy a Palermót mindenhol győztesnek jósoltad. Szerintem még a közelmúlt eseményeinek a hatása alatt állsz. Lehet, hogy mégse sikerült még elfelejteni ezt a "mészárlás" dolgot.:)

    De komolyra fordítva, szerintem a Lazio a legesélyesebb a harmadik helyre, egyszerűen azért mert már ott van. Ebben a bajnokságban mindenki sokat hibázik, ha a Lazio nem szalad bele egy vereségsorozatba, behúzhatja a harmadik helyet.

  • Equinox Válasz erre 2012. 02. 20. 20:25  [17]
     
     

    Roma rajongók: a másik blogon láttam, h a 27 évvel fiatalabb mesterséges alapítású csapat lekistesózza a város első és legrégebbi csapatát. Ilyen taplóságot azért itt nem olvashattatok.

  • EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 20. 20:27  [18]
     
     

    @Curvasud93: Ez a frocli része. Kötve hiszem, hogy akárcsak ilyen szövegkörnyezetben, de a Lazióról megjelenhetne egy olyan poszt a Roma blogon, ahol azt is elmondják, hogy jó játékosokat igazoltak, tartani kell tőlük, és tudnak félelmetesek lenni. A legtöbb az volt, hogy öregfiúk és fúj Klose.
    Számomra igencsak azt mutatják a tények, hogy a Roma blog posztjai adják a sértődött kisfiú stílust, mégpedig hosszú ideje, és nem a Lazióé.

  • marciab - http://sslazio.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 20. 20:32  [19]
     
     

    @nemvoktrendi: És mi a cél? Az első három ha nem lesz meg, akkor a 4-5 hely ami ugye EL indulás, kell-e nektek? Én örülnék ha jövőre mindegyik olasz Európában induló csapat sikeres lenne és megélné a tavaszt. A Palermo a hazai meccseit megnyeri, idegenben meg sz.p. Ez a tendencia;)

  • nemvoktrendi Válasz erre 2012. 02. 20. 20:56  [20]
     
     

    @marciab: Gondolhatod, hogy a Roma szurkolók se úgy képzelték, hogy a Slovan Bratislava fog minket hazazavarni. De az "őrült" spanyol edzőnk még ismerkedett a viszonyokkal, most már okosabb, legalábbis remélem. Mi a cél? Ideális esetben a 3. hely, megverni titeket a derbin, megverni a juventust... Vannak célok bőven.

    Egyébként meg minél több olasz csapat szerepel jól Európában, annál több esély lesz visszaszerezni a 4-ik BL helyet. Szerintem egy rossz vicc, hogy egy kategóriába sorolták az olaszokat a franciákkal. Bár én tartok tőle, hogy ez inkább gazdaságpolitikai döntés volt az UEFA részéről.

    Bár őszintén szólva cseppet sem bántam, hogy az Atletico elvert titeket (sorry), ahogy gondolom ti sem sírtatok különösebben, mikor a Slovan kivágott minket.

  • Equinox Válasz erre 2012. 02. 20. 21:03  [21]
     
     

    @nemvoktrendi: hát a Slovan egy magyargyűlöletéről híres TÓT klub, de mégsem bántam :) De nem a blog nevében beszélek. UEFA pontok mentek el a bénázó csapatokon, ez a szisztematikus "leszarjuk az UEFÁt" mentalitásnak köszönhető. Mindjárt a portugálok is megelőzik az olaszokat, ha még nyernek egy EL-t.

  • nemvoktrendi Válasz erre 2012. 02. 20. 21:28  [22]
     
     

    @Equinox: Szerintem a portugálok megérdemlik a sikereiket, ott olyan klubok vannak mint a Benfica vagy a Porto, akik tényleg nyertek valamit. Lehet, hogy a bajnokságuk "szegényebb" mint az olasz, de az eredményeik tagadhatatlanok.

    Jobban idegesítenek a franciák, akik a FIFA-UEFA fennállása óta, hatvan év alatt, nyertek összesen másfél európai kupát, de Platiniék valahogy kiszámolták, hogy ők valójában ugyanolyan jók mint az olaszok. A legszánalmasabb az egészben az volt, hogy abban az évben vették el a 4-ik BL helyet, mikor az Inter megnyerte. Nevetséges!

  • Equinox Válasz erre 2012. 02. 20. 22:14  [23]
     
     

    @nemvoktrendi: ebben van vmi de általában messzire jutnak minden kupában azért, ott lehet gyűjtögetni.

    Persze természetesen hazafelé húz Platini keze is. Az utolsó 5 évben meg úgy látszik összesítve tényleg úgy teljesítettek, h még ez se volt megmentés. Gondolj bele milyen összmérleg lehetett ha egy BL-győztes csapat dacára csökkent egy hely. Na mind1, ez már offtopik.

    Azért nézd csak meg mit csinál a Marseille pl az Interrel, öröm lesz nézni, már akinek. Jó, tudom h Inter formája meg stb, de akkor is elég beszédes lesz szerintem. Nagy szopatás van kilátásban.

    Miért másfél? A Marseille-é 93-ban csak fél?

  • SSLaci69 Válasz erre 2012. 02. 20. 22:18  [24]
     
     

    @nemvoktrendi: Aminek köze van platinihez meg blatterhez, abban valami mindig büdös, ez van.
    @marciab: Egész feltüzelt az írásod! Ettől függetlenül még mindig erősnek érzem számunkra a BL-t, arra meg szerintem ne fogadj, hogy a köv. 5 szezonban 4-szer EL, 1-szer BL, oda lé kell, ezt a csapatot nagyon fel kell turbózni, hogy ne roppanjon bele.

  • Equinox Válasz erre 2012. 02. 20. 22:18  [25]
     
     

    Még egy gondolat, érdekes önszabályozó folyamat ez az európai helyek meg h megérdemli-e az adott bajnokság. Ha nem elég erős a liga, akkor hiába húzza fel 1-2 nagycsapat sikere, a közeljövőben híguló minőség idővel úgyis visszahúzza a kisebb ligákat. Portugáliából mégis ki az a 6 csapat aki tud vmit alkotni Európában, nem? A Porto, Benfica, Braga (?), Sporting nem tudja mindig kikaparni a többieknek is a gesztenyét. Érted h mondom?

    Mondom, ez pont olyan mint a rókák és nyulak szaporodása az erdőben, nagyon nem szaladhat meg egyik létszám sem, ez 2 egymást szabályozó folyamat. Ugyanilyen a Napoli nemzetközi sikerek vs bajnokság teljesítménye is pl, egyik szabályozza a másikat bizonyos időközönként. Vagy Tottenham pl. Na mind1, ez már nagyon off.

  • nemvoktrendi Válasz erre 2012. 02. 20. 23:44  [26]
     
     

    @Equinox: Szerintem a 93-as Marseille jó esetben fél, rossz esetben -1.

    Adták vették a bajnoki meccseket, az interkontinentális kupa döntőjére már el sem engedték őket, hanem a Milant küldték, ez példátlan a BL/BEK történetében.

    Plusz a CSKA Moszkva ellen játszott gyanús meccs, ahol konkrétan elhangzott, hogy megvesztegették az ellenfelet.

    Plusz Edelie önéletrajza, aki leírta, hogy a Milan elleni döntő előtt az egész csapatot tele tömték doppingszerrel. Ha ezeket mind összeadjuk az a csoda, hogy nem vették el tőlük a kupát.

  • nemvoktrendi Válasz erre 2012. 02. 20. 23:47  [27]
     
     

    @SSLaci69: Blatter is egy szép alak, a 2006-os vb döntő után nem ért rá átadni a világkupát, mert szegény Zidanet kellett vígasztalni az öltözőben... És ő a FIFA elnöke! Csoda, hogy még van foci.

  • Jan Válasz erre 2012. 02. 21. 12:24  [28]
     
     

    Régen voltam erre, de az eldurvult hangnem meglep. Higgyétek el, a normálisabbja odaát a másik blogon nem kívánja a "halálotokat", és bár Kornél úgy látja, hogy ott többet foglalkozunk a Lazioval, mint a saját csapatunkkal, ezt fordított irányban inkább itt figyelhettem meg. Valaki írta, hogy a 27 évvel fiatalabb csapatunk szurkolói lekistesózzák a tieiteket, és ez sértő. Erre csak azt tudom mondani, hogy ez a jelző sokkal kisebb gyűlöletre utal, mint nálatok a minket illető jelzők. Kicsit olyan, mintha itt mindenkit csak az irántunk érzett gyűlölet éltetne. Az utóbbi időben odaát a Lazio pocskondiázása nagyon hátul van, a saját csapatunk ügyes-bajos dolgai kerültek előtérbe.

    A Derbyt sem feltétlenül a jobb csapat nyeri, én sok szerencsét kívánok nektek is.

    A BL-szerepléseteket illetően is azt mondom, hogy (az utóbbi pár - és érthetetlen - vereségetek figyelembe nem vételével) jobban járna Olaszország, hogy ha az Udinese/Inter helyett egy erős Lazio indulna a BL-ben. Reya jó mester, az igazolásaitok átgondoltabbnak tűnnek, a csapat összeszokottabb benyomást kelt.

    Még egyszer hangsúlyozom, hogy aki azt mondja, benyalok nektek, annak nincs igaza. Csak tisztelem az ellenfelet. Próbálom pártatlan szemmel figyelni a Laziot is, mint minden csapatot a ligában. Sajnálom, hogy fordítva ez néha nem sikerül.

  • EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 21. 13:04  [29]
     
     
  • Jan Válasz erre 2012. 02. 21. 17:46  [30]
     
     
  • EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 21. 18:06  [31]
     
     

    @Jan: A kommented alapján feltételeztem, hogy nem nagyon olvasol Roma és Lazio blogot, erre reagáltam, mivel még egyszer leírni kár lett volna. A hivatkozott hozzászólásom erre a válaszom.

  • Jan Válasz erre 2012. 02. 21. 21:26  [32]
     
     

    A Lazio blogját csak néha, a Romáét rendszeresen olvasom. Sajnálom, hogy úgy látod, nálunk megy a sértődöttség, én ezt pont fordítva érzékeltem. Valószínűleg mindkettőnknek igaza lehet, csak más szemszögből nézzük a dolgokat. Mindenesetre písz! :-)

  • EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 21. 21:46  [33]
     
     

    @Jan: Itt semmiféle sértődöttség nincs, mivel se műrómaiak nem vagyunk, se okunk nincs rá. A kolléga a froclizásba belerejtette, hogy jó csapat a Roma. Utoljára felteszem a kérdés: a Roma blogon, akár ilyen szövegkörnyezetben is, megjelenhetne hasonló a Lazióról...?
    Nem hiába nem olvasom már azt a blogot. Minden mást is félretéve, egyszerűen unalmasak minduntalan ugyanazok a panelok, pláne Békéscsabáról és Sopronból.

  • popp - http://granderoma.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 21. 22:54  [34]
     
     

    @Jan: @EstiKornél: Szerintem semmi gond ezzel a poszttal, egy szurkolói blogon kötelező az elfogultság. Nem kell minden szurkára ugrani. A városi riválissal szembeni (és nem a magyarországi szurkolóival szembeni) ellenszenv pedig nálam a szurkolás része, úgyhogy az én posztjaimban továbbra is lesznek apróbb oltások a lazialéknak.

    Hanem a Napoli kuvva jó volt ma, nekik a bajnokságért kéne menniük. Én öt pontos hátrányuk és a bl ellenére is őket tartom a 3. hely legnagyobb várományosainak.

  • Jan Válasz erre 2012. 02. 22. 5:33  [35]
     
     

    @EstiKornél:
    Odaát, a másik blogon felhívtam a figyelmet erre a posztra. Sajnos ferdítéssel, miszerint itt két kollégát legyalultatok, és ez nem igaz.

    Elnézést kérek.

    Kornél, voltál már a Roma-blogon vendégszerző?

  • Jan Válasz erre 2012. 02. 22. 7:04  [36]
     
     

    B+, mennyi bajom máris lett egy szóból! Jobban ugrik rá mindenki, mintha kuvanyáznék! Legközelebb meg sem szólalok, maradok read only.

  • antichelsea Válasz erre 2012. 02. 22. 16:30  [37]
     
     

    na akkor itt egy Palermo szurkoló :D
    először is, 5-1 után én nem nagyon pofáznék :/ ezt most télleg nem azért mondom, de ez így elég furán jön ki.. m1.. gondolom sok vt a sérült azért nyertünk ( am nem, hanem a jobb nyert megsúgom) , a másik dolog h tényleg egy kisiklás vt a Thun elleni EL selejtező, de előfordulhat,nem? miért lenne ez az alap? miért azt szűröd le, h leszarják ?? nem értem.. nem értem ezt az elején mi a retekért írtad de m1... és Palermoban titkon mindig a BL részvételben reménykednek, ez legközelebb tavaly előtt vt, tavaly kipukkadtak, idén már vszeg elcseszték, de jönnek az arabok... és akkor ki tudja

    jaa, és még annyi h ez a lazio se lesz BL helyen az azért boritékolható már nem azért...

  • marciab - http://sslazio.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 22. 17:04  [38]
     
     

    @antichelsea: először is írtam és nem pofáztam. Nyertetek simán, ez egyértelmű de így se vagytok sehol a tabellán, ez is az. Thun ellen kisiklani elég gáz, elég egyértelmű, hogy az EL egy nyűg volt a hátatokra.
    Miért is borítékolható, hogy nem leszünk BL helyen? Ki lesz ott akkor szerinted? Nem mondom, hogy mi vagyunk a legnagyobb esélyesek, de egyértelműen ott leszünk a végénél.

  • EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 22. 18:02  [39]
     
     

    @antichelsea: 1. Ha a sérültek miatti jelentős előnyt nem veszed figyelembe, az a te bajod. Ettől még jobb volt a Palermo, de ezt ki vitatta?

    2. Az orákulumodat add már kölcsön, lennének nekem is kérdéseim. A viccet félretéve, sértődöttségből sem kell hülyeségeket írni. Semmi bajunk nekünk se a Palermóval, a magam részéről drukkolok, hogy minél hamarabb megszabaduljanak Zamparinitől.

  • EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 22. 18:04  [40]
     
     

    @Jan: Nem történt semmi.

  • EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 22. 18:24  [41]
     
     

    Most baszódik el minden.

  • gonzaga Válasz erre 2012. 02. 22. 19:24  [42]
     
     

    @EstiKornél: Megörültettek?

    Épp most kezdtem úgy vélni, hogy a Lazio - bármennyire nem tartom őket olyan értelemben jó csapatnak, mint a tegnapi Napolit - a BL hely legfőbb esélyese.

    Egyszerűen a mögöttük lévőknek vagy sok dolguk van még (Inter és Napoli HEJ!), és/vagy megbízhatatlanok (sorrendben: Inter, Roma, Udinese, Napoli), és/vagy kicsi a keretük az aktuális feladathoz (Napoli, Udinese).
    Bármit gondolok a Lazio elvi erősségéről, de azt adom, hogy szépen gyűjtögetik a pontokat, ha döcivel, ha győzelemmel, de gyűjtik.

    Erre Reja lemond? Mi lehet a háttérben?

  • Jan Válasz erre 2012. 02. 22. 19:33  [43]
     
     

    www.football-italia.net/node/15950

    Már odaát is hír.

    Most akkor ez mi? Nem várt lépés Rejától. Ha valaki jobban vartyog külföldiül, igazán leírhatná a lényeget.

    Kornél, KÖSZÖNÖM!

  • gonzaga Válasz erre 2012. 02. 22. 19:39  [44]
     
     
  • gonzaga Válasz erre 2012. 02. 22. 19:40  [45]
     
     

    @Jan: Ha megfelel az nso-tól.

  • EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 22. 19:46  [46]
     
     

    Reja és Tare régóta nem jön ki egymással, már nyáron sem igazán vették figyelembe, hogy mit akart az öreg, a téli átigazolási időszak után pedig robbant a bomba. Tare érdemeit egyébként elismerve, azzal tette magát röhejessé, hogy mialatt mindenki Milánóban gyülekezett, aki él és mozog, minden említésre méltó ügynök, ő nem akart január harmincadikán megérkezni, az utolsó napon pedig lekéste a vonatát, így alig pár órája maradt tárgyalni.
    Ezt megelégelve az utóbbi napokban még inkább összekülönböztek, ezt megunva - mivel Tare helye szinte mindenkinél biztosabb - adta be a lemondását Reja.

    Én abban bízom, hogy csakúgy mint a Genoa ellen, Reja most sem fogadja el. Sok múlik ezen, nagyon szeretem Reját. Fél 9-kor sajtótájékoztató, ott sok minden eldől.

  • EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 22. 19:48  [47]
     
     

    Mármint Lotito nem fogadja el. Ha mégis távozik, a kétezres évek számomra leginkább kedves edzőtől búcsúzik el a csapat, és egy ideig - ez van, nem tudok az érzéssel mit tenni - kevésbé fog érdekelni a klub, mint eddig.

  • lazioforever Válasz erre 2012. 02. 22. 20:06  [48]
     
     

    @EstiKornél: Én ezt nem tudom ígérni, hogy a klub nem fog érdekelni. Akkor neked jelenleg nem is a csapat a fontos, hanem Reja? Pusztán kiváncsiságból kérdem, nem akarlak kérdőre vonni.

    Én is nagyot csalódnék Lotito-ban, ha csak így hagyná lelépni az edzőnket. Mondjuk én annak idején Rossi-t is csíptem, és akkor se tudtam dűlőre jutni, hogy miért menesztették. Inkább Tare-t csapnánk ki. Annak még örülnék is, és nem hiszem ,hogy egyedül lennék.

  • RoLee69 Válasz erre 2012. 02. 22. 20:20  [49]
     
     

    Egyetértek forever. Tare menjen, ne Reja. Lotito kell, Reja meg kihozott ebből a csapatból mindent, ami benne van, a fiatalokkal bánhatna egyedül kicsit könnyebb kézzel. Akkor lehet ám, hogy az öregek sem lennének ilyen fáradtak, meg sérültek.

  • EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 22. 20:25  [50]
     
     

    @lazioforever: Ez nálam szimplán érzelmi kérdés, nem fenyegetés. Nyilván a csapat a fontos, de hülye példával érzékeltetve, mikor egy kedvelt sorozatodból kiírják az egyik kedvenc karakteredet, lehet kell egy kis idő, amíg újra ugyanannyira tudod élvezni a filmet.
    Pont a csapat miatt annyira fontos Reja.

  • Jan Válasz erre 2012. 02. 22. 20:43  [51]
     
     

    Hát, szerintem Reja nagyon jó edző, szívesen látnám nálunk is. Óriási veszteség nektek, respect. Utódlás? Tare helyzete miért olyan bombabiztos?

  • antichelsea Válasz erre 2012. 02. 22. 20:58  [52]
     
     

    @EstiKornél: @marciab:

    először is elnézést m2töktől, ez nem az a hangnem ahogy irnom kellett vna, ne haragudjatok, csak elsőre elég furán jött ki ez az első pár mondat a romárol meg a Palermoról, sztem kicsit sok, de a tök8, ti véleményetek.

    másrészt, igen nem vagyunk sehol a tabellán, de miután távozott nocerino,bovo, PASTORE, cassani hova várhattuk vna a csapatot? nézzétek meg kik vannak elöttünk : roma,lazio,inter,milan,juve,udine,nápoly.. kinél vagyunk papíron erősebbek? egyiknél sem, ha még maradtak vna az említett arcok talán.. de így, most donatival ez némileg kompenzálva lett, és szerencsével odaérhetünk feljebb de a sehol nemvagyunk a kerethez képest tulzó.

    harmadrészt, köszi h drukkolsz :D de zamparini bmekkora fasz is marha sokat tett ezért a klubbért, ő csinált stabil serie a-s csapatot a Palermóból, de ettől függetlenül ha jönnének helyére az arabok azzal jól járnánk

  • EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 22. 21:11  [53]
     
     

    @Jan: Lotito országos haverja, gondolom kismillió ügyében samesza, bizalmasa, amolyan kiscapo a capo di tutti capo mellett.

    @antichelsea: Gondolom froclizás akart lenni. Egyébként kétségkívül sokat tett a klubért, de egy bizonyos szint után - ami most eljött - szerintem inkább hátráltató.

  • marciab Válasz erre 2012. 02. 22. 21:50  [54]
     
     

    Ha lemond Reja nagyon szomorú leszek. Nála jobb nem jöhet egyszerűen. Imádom az öreget, remélem marad. Komolyan nagyon szomorú lettem ahogy olvastam a híreket. A Curva Nord véleménye is mérvadó lehet: Reja: a Nord veled!

  • ittotNET Válasz erre 2012. 02. 23. 3:35  [55]
     
     

    @marciab:" A Lazio eron felul teljesitett"-vicces.
    Az EL utolso het meccsebol kettot nyertetek,ugy, hogy a Sporting, beleszart a visszavagoba.
    "Minek indul a bajnoksagban a Roma es a Palermo?"
    Nem a bundazasert, vagy a foci ,a sport, megszegyeniteseert(lazio-inter)
    "A dobogora fikarcnyi eselyuk sincs."
    4 pontra vagyunk a dobogotol februarban.
    "Az EL budos nekik"
    Nem budos ,csak a BL illatosabb
    Tovabbi szarnyalast ( miutan megeloztetek egy svajci csapatot ),de neha erdemes a foldon jarni,Europa -Liga betyarok.

  • Jan Válasz erre 2012. 02. 23. 5:25  [56]
     
     

    @ittotNET: Ezen már túl vagyunk...

  • HPRRR Válasz erre 2012. 02. 23. 8:19  [57]
     
     

    Egyébként, ha elfogadják Reja lemondását, akkor azt egyrészt nagyon sajnálnám, mert szimpatikus, másrészt szerintem napokon belül az Internél kötne ki. :)

  • kicsimate Válasz erre 2012. 02. 23. 8:32  [58]
     
     

    @Jan: hát azért Reját a padunkon látni... ezzel a gondolattal szerintem mindkét szurkolótáborban egyedül vagy:) lehet jó edző, de a Lazio és a Roma közti igazolásokat nagyon nem kéne erőltetni:)
    amúgy ha tényleg elfogadja Lotito a lemondást (amire másodjára a szezonban azért már van esély) érdekes lesz a derbi. mármint itt van a nyakatokon/nyakunkon. Fura elgondolás.

  • marciab - http://sslazio.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 23. 9:14  [59]
     
     

    Nem tudom elképzelni a Laziot Reja nélkül. Pedig nincs itt olyan régóta. Basszus mikor idejött kiesés ellen menekülő csapat voltunk, előtte pedig a középmezőny mocsarában sínylődtünk. Megjött, bent tartott minket az első osztályba. Hernanesből a bajnokság legjobb irányítóját faragta, első teljes évében 5. hely, csak rosszabb egymás elleni miatt nem 4. bl-t érő helyezés, most pedig holtversenyben a harmadik helyen állunk, úgy, hogy a csapat 20-30%-a egész évben folyamatosan sérült.
    Ezt a világon senki más nem tudta volna megtenni, és ebben biztos vagyok.

  • EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/ Válasz erre 2012. 02. 23. 15:01  [60]
     
     

    @kicsimate: Pedig nem egyszer volt már ilyenre példa.

  • kicsimate Válasz erre 2012. 02. 23. 15:47  [61]
     
     

    @EstiKornél: persze, h volt. Peruzzi pályakezdése pl elég fura így 30 év távlatából. de mindenesetre lehet, h lesz is folytatás: Reja helyére a jobbértesültek már Montellát vizionálják... hát... nehéz megszólalni:)

  • Jan Válasz erre 2012. 02. 23. 16:00  [62]
     
     

    @kicsimate: Nem úgy értettem, hogy rögtön tőletek jönne ide a mester, hanem hogy hasonló mentalitású edzőt (vagy Reja alteregóját) szívesen látnám nálunk. Van elképzelése, van önkritikája, innovatív. Ennyi.

  • kicsimate Válasz erre 2012. 02. 23. 16:12  [63]
     
     

    @Jan: csak szögezzük le gyorsan (ezek szerint eddig számodra nem derült ki) h Róma-drukker vagyok:)

  • Jan Válasz erre 2012. 02. 23. 17:34  [64]
     
     

    @kicsimate: Újraolvasva a kommentedet, már látom, csak megzavart a "Derby a nyakunkon/nyakatokon van" kifejezés. Hiába, a melóra kéne koncentrálni...

Szólj hozzá te is

A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.






Az IP címedet megjegyezzük, de ezt csak a komment spam jellegének vizsgálatához használjuk fel.